Labels

Eu nu cred nici în Iehova


Eu nu cred nici în Iehova,
Nici în Buddha­-Sakya-Muni,
Nici în viață, nici în moarte,
Nici în stingere ca unii.

Visuri sunt și unul ș-altul,
Și tot una mi-este mie
De-oi trăi în veci pe lume,
De-oi muri în vecinicie.

Toate-aceste taine sfinte
—­ Pentru om frânturi de limbă ­—
În zădar gândești, căci gândul,
Zău, nimic în lume schimbă.

Și fiindcă în nimica
Eu nu cred ­— o, dați-mi pace!
Fac astfel cum mie-mi pare
Și faceți precum vă place.

Nu mă-ncântați nici cu clasici,
Nici cu stil curat și antic ­—
Toate-mi sunt de o potrivă,
Eu rămân ce-am fost: — romantic.

2 comentarii:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Iehova,Buddha­-Sakya-Muni,sunt dumnezei incompleţi, ca mulţi dumnezei. Dumnezeu Tatăl, Fiul şi Sfântul Duh este cel întreg şi viu, veşnic, de necuprins, nevăzut şi necunoscut de oameni. În Dumnezeu cred eu, şi bătrânul Eminescu în El credea, El i-a dat toate cele lăsate scrise nouă, Eminescu a scris cât toţi strămoşii noştri şi pentru toată lumea.

    ReplyDelete